X
تبلیغات
موفق باشید - قواعد حرکت دادن اجسام با نیروی چشم (تله کینزی)
اسرار موفقیت را بیاموزید

سا یکو کینزی

سلام دوستان تصمیم گرفتم در این مقاله مطالبی درباره سایکوکینزی وسایکوترونیک بنویسم و توضیحاتی در اینباره دهم تا بیشتر با این مقوله آشنا شوید.
اغلب دوستان با واژه ( تله کینزی ) آشنا هستند ، به خاطر همین میخواهم دوستانی که با مفاهیم سایکو کینزی و سایکوترونیک آشنایی ندارند ، با این دو موضوع هم آشنا بشوند .

سایکو کینزی کنترل کردن و یا تغییر دادن یک وضعیت با استفاده از نیروی ذهن به تنهائی می باشد ۰ سایکو کینزی انواع مختلفی دارد :تله کینزی (حرکت اجسام با نیروی ذهن )،پیرو کینزی (کنترل آتش )،کرایو کینزی (کنترل یخ) هیدرو کینزی (کنترل آب )،الکترو کینزی (کنترل الکتریسیته )و…..

گزارشات مکتوب و متعدد ی از افرادی که شاهد شیرین کاریهائی در این زمینه بوده اند وجود دارد.

 

اگر شما ذهن خود را بر روی همه چیز در جهان بازنگهدارید ،میتوانید خیلی چیزها را یاد بگیرید. ولی اگر ذهن خود را نسبت به همه چیز بسته نگه دارید چگونه میتوانید بیاموزید؟

مابقی را در ادامه مطلب بخوانید


شما در درسهای دیگر یاد گرفته اید که چگونه افکارتان میتواند روی اعمال بدن شما و همچنین دیگرانی که در اطراف شما قرار دارند تاثیر بگذارد. اما افکار همچنین میتواننداثر محسوسی بر روی ماده غیر جاندار داشته باشند

همه چیز در کائنات به طریقی با یکدیگر ارتباط دارند. انرژی افکار شما اثر موجی بر روی هستی دارد و شدت آن بر روی محیط مجاور شما بیشتر میباشد. افکار منفی اثر نامنظم و پراکنده تولید می کند.

توسعه قدرت سایکو کینزی مشابه چیزهای دیگر در زندگی شما میباشد. شما باید میل دستیابی به آن را داشته باشید. شما باید اعتقاد داشته باشید که انجام آن برای شما امکان پذیر است و بایستی انتظار بدست آوردن آن را داشته باشید.حال روش نویسنده علی موسائی مرند :

برای انجام این تمرین به راحتی بر روی یک صندلی بنشینید. عضلات بدن را بطور کامل از پائین به بالا ریلکس کنید. به روشی که در تمرین مربوط به تنفس ریتمیک برای هماهنگ کردن فرایندهای بدن و ذهن گفته شد.

 چند نفس عمیق بکشید ،تا ۴ شماره به آرامی و به صورت عمیق و شکمی نفس بکشید. تا ۴ شماره آن را نگه دارید تا۴ شماره هوارا تخلیه کنید و در حالت تخلیه کامل تا ۴ شماره توقف کنید. این عمل را چند بار تکرار کنید.

قاشقی را بردارید و آنرا در محل اتصال دسته قاشق به قسمت اصلی با انگشتان خود نگه دارید. آنرا با ملایمت بگیرید و با انگشت شصت به آرامی به قسمت وسط فشار وارد کنید. در حین فشار دادن قاشق یا شصت خود ،به صورت درونی این کلمه را تکرار کنید خم شو. این دستور ذهنی را شما میتوانید به روشی ریتمیک یا هر طریق دیگری که احساس راحتی بیشتری می کنید تکرار نمائید. در هنگام فشار دادن به قاشق و تکرار کلمه خم شو در ذهن خود مجسم کنید که قاشق از قبل خم شده است یا اینکه آن مانند یک دسته ماکارونی خیس کاملا نرم میباشد. تصور کنید کره ای از انرژی سفید رنگ در بالای سر شما می باشد ،سپس از طریق سر شما به طرف پائین و بازویتان حرکت کرده وسپس از طریق نوک انگشتان وارد قاشق می شود. تجسم کنید که جریانی از انرژی به شکل مار پیج از چشمان شما خارج شده و به قاشق انتشار پیدا میکند. در هنگام انجام این تکنیک تمامی هوشیاری خود را بر روی این فرایند متمرکز کنید. مشغول بودن ذهن با ارتعاشات احساسی روزمره می تواند مانع گرفتن نتایج دلخواه شود. ذهن را از هر گونه تفسیر ،بررسی و یا آشفتگی خالی کنید. هر چقدر که توجهتان متمرکز تر باشد قاشق سریعتر خم خواهد شد.

 در اکثر مواقع قاشق از نازکترین قسمت خود خم خواهد شد و گاهی به حدی نرم می شود که فشار جزئی انگشت شصت باعث خم شدن آن می شود. اگر تا به اینجای کار تمام تمریناترا با حوصله ،پشتکاری ،دقت انجام داده باشید انرژی ،تمرکز و قدرت تجسم شما  به اندازه کافی برای انجام این کار افزایش پیدا کرده است. در ابتدا ممکن است دستیابی به نتیجه طول بکشد ولی گاهی نیز به سرعت رخ می دهد ۰ بعد از انجام یکبار خم کردن موفقیت آمیز ،خم کردنهای بعدی در زمان کمتری طول خواهد کشید چرا که سیستم باور شما قویتر خواهد شد .  ۱۰ تا ۲۰ درصد افراددر همان باراول موفق خواهند شد.

 

به این تمرین به چشم یک سرگرمی هیجان انگیز نگاه کنید.از کلمه سعی کن استفاده نکنید. شما یا می توانید قاشق را خم کنید ویا نمی توانید . اگر دفعات اول نتوانید حتما در جلسات بعد با پشتکار وتلاش خواهید توانست

یک محقق با استفاده از یک کلاه هرمی شکل (که شما هم می توانید با مقوا آن را درست کنید )توانائی سایکو کیتنتیک خود را افزایش داد ( هرم باعث افزایش انرژی می شود ). گاهی اوقات مالیدن دستهایتان به یکدیگر یا بر روی میز به بهبود نتایج حاصله کمک خواهد کرد. علاوه بر آن تمرین گرم کردن دست نیز کمک کننده است.

از آنجائیکه هیجانات مثبت باعث متمرکز کردن جریان انرژی میشود ،اشیا را در مقابل خود نگهداشته و احساسات لذت بخش نسبت به آنها در خود ایجاد کنید. شک و تردید و عدم توانائی در اعتماد به خودتان باعث پراکنده شدن انرژی شده و شما را عقب نگه می دارد ،بنابراین با روحیه مثبت تمرین کنید ،شما موفق خواهید شد.

همانگونه که قبلا گفته شد جریان انرژی وجود دارد که از چشمان شما به خارج انتشار پیدا می کند. بنابراین حرکت دادن اشیائی که ذخیره کننده انرژی پرانیک هستند (مانند مخروطهای کاغذی )آسان است.

تمرین دیگری که می توانید انجام دهید ،استفاده از یک توپ پینگ پنگ که بر روی سطح صاف قرار داده شده است می باشد. خود را ریلکس کنید و به توپ خیره شوید و قصد حرکت توپ را در خود ایجاد کنید. در مقابل چشم ذهن خود آن را در حال حرکت ببینید ۰ به مدت ۳-۲ دقیقه توجه خود را کاملا بر روی آن متمرکز کرده ، سپس توقف کنید.

بعدا مجددا تمرین نمائید صبور باشید و این تمرین را با انعکاس تجسم های مختلف انجام دهید (حرکت توپ با اشعه لیزر ،چکش،توده ای از هوا و……)

از نظر نویسنده علی موسائی مرند سایکو کینزی ممکن است با قوانین فعلی فیزیک که علم تا به امروز آنها را می شناسد در تضاد باشد ،اما  آیا با قوانین علمی که در آینده کشف خواهند شد نیز در تضاد خواهدبود؟

+ نوشته شده در  دوشنبه سی ام خرداد 1390ساعت 3:10  توسط ابراهیم  | 

قواعد حرکت دادن اجسام با نیروی چشم

۱-همه می توانند«هر شخص زنده ای که مغز داردمیتواند» فقط باید آن را بکار برد

-۲حد و مرز این نیرو بی حساب است

-۳باور کردن این توانایی

-۴روزی نیم ساعت تمرین و هدف وقت و حوصله

-۵روی یک روش حداقل یک هفته تمرکز کنید

 

این نکته نظرات نویسنده علی موسائی میباشد و هر گونه کپی برداری فقط با ذکر منبع بلامانع میباشد

-۶بجای جدی گرفتن آن ،به آن به چشم یک بازی نگاه کنید 

-۷حتی یک درصد شک و تردید در توانایی خودتان برای انجام به خودتان راه ندهید

-۸هر گونه مانع کوچک یا بزرگی را در هم بشکنید

-۹سعی نکنید این کار را موشکافی کنید فقط آن را به عنوان یک اصل بپذیرید

-۱۰منطق را رها کنید

-۱۱خلوص قلب داشته باشید

-۱۲هدف شما از حرکت دادن اجسام پست و کوچک نباشد

-۱۳مدیتیشن لازم است و ذهن را آماده می کند

مابقی را در ادامه مطلب بخوانید


-۱۴تمرین شماره ۱: نیم ساعت مدیتیشن کنیدبعد یک قاشق را در دستانتان لمس کنید وتنفس عمیقی بکشید تا به ریلکس کامل برسید یعنی به حالت به بی ذهنی برسید با چشم قاشق را لمس و درک کنید

 

«بدون تفکر اتمهای بدن شما و قاشق یکی می شوند و جزیی از هم می شوند آنرا مثل آب تصور کنید شما انرژی و گرما را در سطح قاشق احساس می کنید اصلا به قاشق فشار وارد نکنید به همین منوال ادامه بدهید شما می توانید.اینجانب علی موسائی نویسنده این مقاله بارها با شاگردانم در کلاسها این کارها را انجام داده ایم  و نتیجه گرفتیم نکته اصلی فقط تمرکز میباشد

 

 

-۱۵ تمرین شماره ۲: یک جسم سبک و کوچک ترجیحا یک فلز روشن مثل یک حلقه کوچکبردارید (پاک کردن ذهن ) فکرهای مزاحم را از خود دور کنید تمرکز در این تمرینات حیاتی است یک تونل مابین خود و جسم بسازید آنرا احساس کنید این کشش را احساس کنید

 

یک میدان انرژی با صورت ایجاد کنید سعی کنید و باز هم سعی کنید.

 

-۱۶ تمرین شماره۳ : نیم ساعت مدیتیشن کار کنید یک شمع در مکانی امن روشن کنید یک شمع سفید روی میز روشن و چون سفید بهترین رنگ است بخاطر همین سفید را انتخاب میکنیم تنفسی عمیق بکشید تا به ریلکس کامل برسید به شعله خیره شوید فقط شما به شعله شمع فکر کنید حالا شما فقط شعله را می بینید،نه میزی وجود دارد ونه شمعی حالا تصور کنید شعله به طرف بالا در حال رشد است،بلندتر و درخشانتر می توانید دستانتان را بالای آن نگه دارید و تصور کنید که شما دارید شمع را به طرف بالا می کشید.تصور کنید شعله بی میلی نشان می دهد و کو چکتر و کوتاهتر می شود

 

۱۷- تمرین ۴: یک پونز فلزی را روی میز بگذارید و یک کاغذ شکل مربع سفید در حد4*4سانتی متر یا حتی کوچکتر درست کنید و  آنرا روی پونز متعادل کنید اگر دوست دارید می توانید بجای کاغذ از کاغذ آلومینیوم

 

استفاده کنید نیم ساعت مدیتیشن کار کنید و روی یک گوشه مربع تمرکز کنید تمام انرژی تان را در همان نقطه وارد کنید تصور کنید که کاغذ شروع به چرخش میکند تمرکزتان را تا موقعی که کاغذ بچرخد حفظ کنید.

-۱۸چوبی را در داخل کاسه ای پر از آب شناورکنید: بعد نیم ساعت مدیتیشن کار کنید یک کاسه ای روشن با آب تازه و یک خلال دندان یا چوب کبریت در وسط ظرف بگذارید تنفس عمیقی بکشید و به ریلکسیشن برسید تمرکزتان فقط  به چوب باشد به آن نیرو وارد کنید آنرا شبیه یک هواپیما ی بی موتور یا باد بانی در حال حرکت تصور کنید فشار انرژی را روی آب احساس کنید از دستها یتان نیز استفاده کنید از زیر سطح آب به جسم فشار وارد بیاورید فشار انرژی تا عمق آب ادامه یابد

 

 

-۱۹زنجیر پر جنب وجوش : نیم ساعت تمرکز و مدیتیشن کار کنید یک رشته زنجیر در حدود 25سانتی متر ببرید ویک جسم پهن مثل سوزن ؛خلال دندان یا میله ای چوبی به آن ببندید رشته را آویزان کنید در حالی که روبروی شما قرار گیرد به حدی از رشته دور بنشینید تا نفستان آنرا حرکت ندهد اجازه دهید جسم بی حرکت شود . یک نفس عمیق بکشید وتمام تمرکزتان را بر یک جسم قرار دهید فشار را در آن نقطه احساس کنید از انگشتان استفاده کنید انرژی تان مثل نور بر آن نقطه فرود می آید و فشار می آورد

 

 

۲۰-حوزه مغناطیسی اطراف خود را حس کنید و آن را روی جسم متمرکز کنید

-۲۱سطح آگاهی را بالا ببرید و هوشیارانه کانون توجهتان را متمرکز کنید

-۲۲بطور مثال وقتی انگشتان روی دسته ی قاشق است و با تصور اینکه انگشتانتان میدانهای مغناطیسی قوی را کج می کند ورد را بگویید و در افسون غرق شوید با این کار یک میدان مغناطیسی قدرتمند را می سازید

-۲۳با نگه داشتن دستها به حالت دعا یک دایره انرژی بسازید و آن را حس کنید

-۲۴با توجه و تمرکز بر روی ادراکات ضمیر ناخود آگاهیتان را به سوی آگاهی کوک کنید

-۲۵انرژی خودتان را با انرژی جسم مخلوط کنید

-۲۶تمرین ، تمرین ،و باز هم تمرین.


+ نوشته شده در  دوشنبه سی ام خرداد 1390ساعت 3:5  توسط ابراهیم  |